Správa uživatelů

Funkce Správa uživatelů umožňuje hlavnímu uživateli přidávat, měnit či rušit poduživatele.


Postup

Pro založení nového poduživatele <stiskněte> tlačítko [Nový záznam] . Zobrazí se obrazovka vyžadující nadefinování nového poduživatele včetně jeho práv. Vyplňte [Jméno] , [Příjmení] , [Heslo] , [E-mail] .

Pokud necháte zaškrtnuta všechny funkce a všechna záčislí, bude takto definovaný uživatel mít stejná práva jako hlavní uživatel, kromě možnosti nastavovat práva a měnit kmenové údaje hlavního uživatele. Po nastavení <stiskněte> tlačítko [Uložit změny] a takto se založí nový poduživatel, kterému v našem případě byl přidělen PIN2 2(viznačeno na obrázku).

Tento uživatel pak použije pro přihlášení stejný PIN jako hlavní uživatel, ale do dalšího pole vyplní navíc ještě své svůj PIN2 (v našem případě číslo 2) a heslo které mu bylo nadefinováno.

Pokud užívateli byli zpřístupněny jen některé funkce, např. [Integrovaná zdravotní péče, Karta života] a [Správa dokumentů ke stažení]

Bude mít tento uživatel po příhlášení dostupné jen tyto funkce + funkce na které se práva nevztahují

Naopak pokud uživateli přidělíme právo [Karta života - záchranná služba] a k tomu jakékoliv další práva.

Nebudou tyto další práva vzaty v potaz, protože právo záchranné služby automaticky vyřazuje další dostupné možnosti a takovýto uživatel bude po přihlášení vidět pouze to co je dostupné záchranné službě.

Může se stát, že si poduživatel zablokuje účet chybným přihlášením. V takovém případě může být odblokován hlavním uživatelem. Který v části [Smluvní zdravotnické zařízení/Nastavení/Správa uživatelů] <stiskněte> tlačítko [Změnit] u vybraného poduživatele a na obrazovce kde se definují práva, bude dole dostupné tlačítko [Odblokovat účet]







Kategorie: | Uživatelská příručka eKomunikace

Uživatelská příručka eKomunikace verze 1.0 ze dne 20. října 2011. Připomínky a komentáře k dokumentaci posílejte emailem.
© 2011 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena