Správa dokumentů ke stažení je popsána v samostatném článku Správa dokumentů ke stažení.
Obsah |
Funkce umožňuje uživateli změnit své kontaktní údaje (kontaktní adresu, telefon, e-mail) a pří prvním přihlášení do aplikace i heslo.
Postup
<vyplnit údaje>
nebo
Výsledek
Změněno nastavení údajů zpracovatele účetnictví. Systém zaslal uživateli e-mail o provedení změn v nastavení.
Modul Správa uživatelů umožňuje Zpracovateli účetnictví (Zodpovědné osobě) v e-Komunikaci přidat až 99 dalších uživatelů do chráněné části e-Komunikace.
Funkce Správa účtů umožňuje uživateli náhled a správu veškerých účtů, které má pod svým PINem přihlášené. Uživatel zpracovatele účetnictví, pod PINem zaměstnavatele, může nahlížet na data zaměstnavatele (např. Hromadné oznámení zaměstnavatele), ale také může mít napojena na PIN zpracovatele účetnictví např. data svoje, či svých rodinných příslušníků. Takováto napojení podléhají souhlasu ZP a fyzických a právnických osob, jejichž data mají být napojena.
Předpoklady provedení
Tato volba je v menu přístupná pouze v případě, že si uživatel změnil původní heslo, které obdržel od pojišťovny.
Postup
Výsledek
Zobrazen seznam všech účtů, které má zpracovatel účetnictví napojené na svůj PIN.
Funkce umožní uživateli přidat další účet ke svému PINu.
Předpoklady provedení
Uživatel má povoleno připojení dalšího účtu zdravotní pojišťovnou a majitelem příslušného účtu.
Postup
nebo
Výsledek
Uživateli je přidán další účet, který může spravovat pod svými přihlašovacími údaji. V případě, že jeho dalším účtem je účet Pojištěnce nebo Zaměstnavatele, zobrazuje se uživateli v levém menu, vedle položky Zpracovatel účetnictví, také položka Pojištěnec nebo Zaměstnavatel.
Funkce umožňuje uživateli - Zodpovědné osobě zpracovatele účetnictví spravovat uživatele dalšího účtů, které má na svůj PIN napojené.
Předpoklad provedení
Uživatel má na svůj PIN napojen další účet zpracovatele účetnictví. V takovém případě se mu zobrazují ve formuláři objekty [Účet] .
Postup
Výsledek
Byla změněna data uživatele.
Funkce umožňuje uživateli přidat dalšího uživatele k účtu v eKomunikaci.
Předpoklady provedení
Nového uživatele může přidat pouze Zodpovědná osoba zpracovatele účetnictví.
Postup
Výsledek
Nový uživatel Zpracovatele účetnictví byl založen.
Funkce umožní Zodpovědné osobě Zpracovatele účetnictví změnit údaje dalšího uživatele.
Předpoklady provedení
Ke změnám je oprávněná Zodpovědná osoba.
Postup
<změnit požadované údaje>
nebo
Výsledek
Změněné údaje uživatele
Funkce umožní odebrat uživatele zpracovatele účetnictví.
Předpoklad provedení K odebrání uživatele má oprávnění pouze Zodpovědná osoba zpracovatele účetnictví.
Postup
Výsledek
Uživatel zpracovatele účetnictví byl odebrán.
Funkce zpracovatele účetnictví | |
---|---|
Nastavení | Zdravotnická zařízení | Plátci pojistného |
Funkce registrovaných uživatelů | |
---|---|
Pojištěnec | Zaměstnavatel | Smluvní zdravotnické zařízení | Zpracovatel účetnictví |
Kategorie: | | Uživatelská příručka eKomunikace |
© 2011 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena | ![]() |