Nastavení

Funkce umožňuje uživateli změnit své kontaktní údaje (kontaktní adresu, telefon, e-mail) a u prvního přihlášení i změnu hesla.

Postup

Poznámka:

Objekty umožňující změnu Hesla se v Nastavení zobrazují pouze do první Změny hesla (u prvního přihlášení do systému nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou). Po první změně hesla je dále možné heslo změnit v sekci[Registrovaní uživatelé/Změna hesla] .


<vyplnit údaje>

nebo

Výsledek

Obsah

Správa uživatelů

Modul Správa uživatelů umožňuje zaměstnavateli (Zodpovědné osobě) v e-Komunikaci přidat až 99 dalších uživatelů aplikace Registrované části e-Komunikace.

Předpoklady provedení

Postup

Výsledek

Je zobrazen seznam všech uživatelů aplikace eKomunikace oprávněných komunikovat se ZP za svého zaměstnavatele.

Spravovat uživatele dalšího/přidaného účtu

Popis Funkce umožňuje uživateli - Zodpovědné osobě zaměstnavatele spravovat uživatele dalšího účtů, který má na svůj PIN napojený. Funkce umožňuje uživateli – Zodpovědné osobě zaměstnavatele spravovat uživatele dalšího účtu, která má na svůj PIN napojený.

Předpoklad provedení

Uživatel má ke svému PINu připojen další účet zaměstnavatele. V takovém případě se mu zobrazují ve formuláři objekty [Účet] .

Postup

Výsledek

Je možné spravovat uživatele jiného/dalšího účtu, jenž má uživatel napojený na svůj PIN.

Přidat nového uživatele

Popis Funkce umožňuje uživateli přidat dalšího uživatele k účtu v eKomunikaci.

Předpoklady provedení Nového uživatele může přidat pouze Zodpovědná osoba zaměstnavatele.

Postup

Výsledek

Založen nový uživatel.

Změnit údaje uživatele

Popis Funkce umožní Zodpovědné osobě změnit údaje uživatele.

Předpoklady provedení Ke změnám je oprávněná pouze Zodpovědná osoba zaměstnavatele.

Postup

<změnit požadované údaje>

nebo

Výsledek

Změněné údaje uživatele

Odebrat uživatele

Popis Funkce umožní odebrat uživatele.

Předpoklad provedení K odebrání uživatele má oprávnění Zodpovědná osoba zaměstnavatele.

Postup

Výsledek

Uživateli byla odebrána přístupová práva k aplikaci eKomunikace za zaměstnavatele.

Zpracovatel účetnictví

Popis Funkce Zpracovatel účetnictví umožňuje zaměstnavateli (Zodpovědné osobě) přidat přístup externímu Zpracovateli účetnictví do části e-Komunikace Zaměstnavatele. Tím je zpracovateli účetnictví umožněn náhled na data zaměstnavatele a zasílání formulářů do ZP za daného zaměstnavatele.

Postup


Nastavit Zpracovatele účetnictví

Funkce Zpracovatel účetnictví umožňuje zaměstnavateli (Zodpovědné osobě) nastavit externího Zpracovatele účetnictví.

Předpoklady provedení Oprávnění k nastavení Zpracovatele účetnictví má Zodpovědná osoba zaměstnavatele.

Postup

<zadat IČO> a buďto:

nebo

Výsledek

Nastaven nový Zpracovatel účetnictví. Zpracovateli se při přihlášení do aplikace eKomunikace přes svůj vlastní PIN automaticky načtou i data zaměstnavatele, ke kterým mu byl přidán přístup.

Odebrat zpracovatele účetnictví

Funkce umožňuje zaměstnavateli (Zodpovědné osobě) odebrat externího Zpracovatele účetnictví.

Předpoklady provedení

Oprávnění k odebrání Zpracovatele účetnictví má Zodpovědná osoba zaměstnavatele.

Postup

Výsledek

Přístup zpracovatele účetnictví k datům zaměstnavatele byl zrušen. Zaměstnavateli je umožněno znovu nastavit zpracovatele účetnictví.






Kategorie: | Uživatelská příručka eKomunikace

Uživatelská příručka eKomunikace verze 1.0 ze dne 20. října 2011. Připomínky a komentáře k dokumentaci posílejte emailem.
© 2011 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena