Nastavení
Nastavení
Funkce umožňují uživateli změnit své kontaktní údaje (kontaktní adresu, telefon, e-mail) a u prvního přihlášení i změnu hesla.
Postup
- [Pojištěnec/Nastavení] zobrazí se stránka umožňující náhled a editaci základních údajů pojištěnce. Při prvním přihlášení jsou součástí této funkce i objekty umožňující změnu hesla. Změna hesla je u prvního přihlášení do systému (nebo po obnovení hesla pojišťovnou) povinná. V případě, že nebyla provedena, aplikace si jí vyžádá.
- Údaje, které je možné uživatelsky přidat/změnit:
- Kontaktní adresa
- Telefon
- E-mail
- Číslo karty pojištěnce/Číslo EHIC – jeden z těchto údajů je povinný (u prvního přihlášení)
- Heslo (u prvního přihlášení nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou)
Poznámka: Objekty umožňující změnu Hesla se v Nastavení zobrazují pouze do první Změny hesla (u prvního přihlášení do systému nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou). Po první změně hesla je dále možné heslo změnit v sekci [Registrovaní uživatelé/Změna hesla] .
|
|
<vyplnit údaje>
- [Uložit změny] aplikace buďto:
- oznámí uživateli, že nejsou vyplněné některé z povinných údajů
nebo
Pokud se nepodaří ověřit adresu podle UIR (územně identifikační registr základních sídelních jednotek), zobrazí se upozornění, nicméně adresa se přesto uloží.
- [Dokončit] přepne uživatele zpět> na stranu Nastavení.
- Umožní uživateli dále měnit své údaje, objekty [Změna hesla] se však po jeho první změně přesouvají do [Registrovaní uživatele/Změna hesla] .
Poznámka
Systém umožní uživateli uložit změny pouze v případě, že jsou vyplněné údaje <e-mail> a <Číslo karty pojištěnce- KPCC> nebo <Číslo EHIC>. Bez vyplnění těchto údajů systém změny neuloží. Číslo karty se zadává pouze u první změny nastavení. Později (např. po odblokování zablokovaného účtu) již aplikace zadání čísla karty EHIC nebo KPCC nevyžaduje.
Výsledek
Nastavení údajů pojištěnce bylo změněno.
Systém zašle uživateli e-mail o provedení změn v nastavení.
Zpracovatel účetnictví
Popis
Funkce Zpracovatel účetnictví umožňuje pojištěnci přidat přístup externímu Zpracovateli účetnictví do části e-Komunikace Pojištěnec. Tím je zpracovateli účetnictví umožněn náhled na data pojištěnce a zasílání formulářů do ZP za daného pojištěnce.
Postup
- [Pojištěnec/Nastavení/Zpracovatel účetnictví] otevře kartu umožňující spravovat data Zpracovatele účetnictví.
Nastavit Zpracovatele účetnictví
Funkce Zpracovatel účetnictví umožňuje pojištěnci nastavit externího Zpracovatele účetnictví.
Postup
- [Pojištěnec/Nastavení/Zpracovatel účetnictví] zobrazí uživateli formulář umožňující nastavit zpracovatele účetnictví. V případě, že je již nastaven, automaticky zobrazí data daného Zpracovatele.
- [Nastavit zpracovatele] zobrazí se stránka umožňující zadat IČO zpracovatele, kterému bude uživatel přidávat přístup.
'<zadat IČO>' a buďto:
- [Zpět] vrátí uživatele na stránku Zpracovatel účetnictví a oznámí uživateli, že Zpracovatel není nastaven.
nebo
- [Potvrdit] nastaví uživatelem vybraného Zpracovatele účetnictví.
Výsledek
Nastaven nový Zpracovatel účetnictví. Zpracovateli se při přihlášení do aplikace eKomunikace přes svůj vlastní PIN automaticky načtou i data pojištěnce, ke kterým mu byl přidán přístup.
Odebrat zpracovatele účetnictví
Funkce umožňuje pojištěnci odebrat externího Zpracovatele účetnictví.
Postup
- [Pojištěnec/Nastavení/Zpracovatel účetnictví] otevře kartu s náhledem dat Zpracovatele účetnictví.
- <klik na tlačítko Odebrat zpracovatele> zobrazí se žádost o potvrzení odebrání přístupu zpracovatele.
- [Ne] provede návrat do zobrazení údajů o Zpracovateli účetnictví
- [Ano] smaže Zpracovatele účetnictví, systém uživateli oznámí, že Zpracovatel účetnictví není nastaven:
Výsledek
Přístup zpracovatele účetnictví k datům pojištěnce byl zrušen. Pojištěnci je umožněno znovu nastavit zpracovatele účetnictví.
Uživatelská příručka eKomunikace verze 1.0 ze dne 20. října 2011. Připomínky a komentáře k dokumentaci posílejte emailem.
© 2011 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena
|  |