V případě, že zaměstnavatel určil, že by mělo mít právo přístupu do e-Komunikace více uživatelů (ne pouze Zodpovědná osoba), je možné jim tento zařídit. Zodpovědná osoba je zaregistruje přes [Zaměstnavatel/Nastavení/Správa uživatelů] a každému z nových uživatelů přidělí, uživatelské heslo a pořadové číslo. Při přihlašování další uživatel zaměstnavatele vyplňuje všechny objekty: PIN, pořadové číslo (vepisuje se do okénka za PINem) a heslo. Zodpovědná osoba je jediná, která nemá pořadové číslo přiděleno. Přistupuje do aplikace tedy pouze po zadání PINu a hesla.
V části Registrovaní uživatelé e-Komunikace se při prvním přihlášení, nebo po obnovení hesla pojišťovnou objevuje pouze volba odhlášení. Ostatní volby (Změna hesla, Správa uživatelů) se objeví až po prvotní změně nastavení v [Zaměstnavatel/Nastavení] . O změnu Nastavení systém uživatele požádá v případě, že uživatel se pokusí připojit k formulářům (Přehled plateb pojistného, Hromadné oznámení zaměstnavatele nebo Přehled formulářů).
Zaměstnavatel | |
---|---|
Nastavení | Registrovaní zaměstnanci | Přehled plateb | Přehled hlášení a plateb zaměstnavatele | Formuláře |
Funkce registrovaných uživatelů | |
---|---|
Pojištěnec | Zaměstnavatel | Smluvní zdravotnické zařízení | Zpracovatel účetnictví |
Kategorie: | | Uživatelská příručka eKomunikace |
© 2011 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena | ![]() |