Nastavení (eKomunikace Smluvní zdravotnické zařízení)
Nastavení
Funkce umožňují uživateli změnit kontaktní údaje (kontaktní adresu, telefon, e-mail) a u prvního přihlášení i změnu hesla.
Postup
- [Smluvní zdravotnické zařízení/Nastavení] zobrazí se stránka umožňující náhled a editaci základních údaje SZZ. Při prvním přihlášení jsou součástí této funkce i objekty umožňující změnu hesla. Změna hesla je u prvního přihlášení do systému (nebo po obnovení hesla pojišťovnou) povinná. V případě, že nebyla provedena, aplikace si jí vyžádá.
- Údaje, které je možné uživatelsky přidat/změnit:
- Telefon
- Zodpovědná osoba
- E-mail
- Heslo (u prvního přihlášení nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou)
Poznámka:
Objekty umožňující změnu Hesla se v Nastavení zobrazují pouze do první Změny hesla (u prvního přihlášení do systému nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou). Po první změně hesla je dále možné heslo změnit v sekci [Registrovaní uživatelé/Změna hesla] .
|
|
<vyplnit údaje>
- [Uložit změny] aplikace buďto:
- oznámí uživateli, že nejsou vyplněné některé z povinných údajů
nebo
- [Dokončit] přepne uživatele zpět na stranu Nastavení.
- Umožní uživateli dále měnit své údaje, objekty [Změna hesla] se však po jeho první změně přesouvají do [Registrovaní uživatele/Změna hesla] .
Výsledek
- Změněno nastavení údajů SZZ.
- Systém zašle uživateli e-mail o provedení změn v nastavení.
AVA - Uživatelská dokumentace eKomunikace 2021.2 ze dne 23.06.2021
© 2011-2021 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena