Nastavení (eKomunikace Pojištěnec)

Nastavení

Funkce umožňují uživateli změnit své kontaktní údaje (kontaktní adresu, telefon, e-mail) a u prvního přihlášení i změnu hesla.

Postup

ekompojistenecnastaveni.png

Poznámka:
Objekty umožňující změnu Hesla se v Nastavení zobrazují pouze do první Změny hesla (u prvního přihlášení do systému nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou). Po první změně hesla je dále možné heslo změnit v sekci [Registrovaní uživatelé/Změna hesla] .

nuvola_apps_kdict.png

<vyplnit údaje>

ekomimage086.jpg

nebo

ekomimage087.jpg


Pokud se nepodaří ověřit adresu podle UIR (územně identifikační registr základních sídelních jednotek), zobrazí se upozornění, nicméně adresa se přesto uloží.

ekomimage088.jpg


ekompojistenecnastaveni.png


Poznámka Systém umožní uživateli uložit změny pouze v případě, že jsou vyplněné údaje <e-mail> a <Číslo karty pojištěnce- KPCC> nebo <Číslo EHIC>. Bez vyplnění těchto údajů systém změny neuloží. Číslo karty se zadává pouze u první změny nastavení. Později (např. po odblokování zablokovaného účtu) již aplikace zadání čísla karty EHIC nebo KPCC nevyžaduje.

Výsledek

Nastavení údajů pojištěnce bylo změněno. Systém zašle uživateli e-mail o provedení změn v nastavení.

ekomimage177.jpg








AVA - Uživatelská dokumentace eKomunikace 2021.2 ze dne 23.06.2021

© 2011-2021 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena