Funkce umožňují uživateli změnit své kontaktní údaje (kontaktní adresu, telefon, e-mail) a u prvního přihlášení i změnu hesla.
Postup
Poznámka: Objekty umožňující změnu Hesla se v Nastavení zobrazují pouze do první Změny hesla (u prvního přihlášení do systému nebo po obnovení původního hesla pojišťovnou). Po první změně hesla je dále možné heslo změnit v sekci [Registrovaní uživatelé/Změna hesla] .
|
<vyplnit údaje>
nebo
Pokud se nepodaří ověřit adresu podle UIR (územně identifikační registr základních sídelních jednotek), zobrazí se upozornění, nicméně adresa se přesto uloží.
Poznámka Systém umožní uživateli uložit změny pouze v případě, že jsou vyplněné údaje <e-mail> a <Číslo karty pojištěnce- KPCC> nebo <Číslo EHIC>. Bez vyplnění těchto údajů systém změny neuloží. Číslo karty se zadává pouze u první změny nastavení. Později (např. po odblokování zablokovaného účtu) již aplikace zadání čísla karty EHIC nebo KPCC nevyžaduje.
Výsledek
Nastavení údajů pojištěnce bylo změněno. Systém zašle uživateli e-mail o provedení změn v nastavení.
Funkce nastavení (Poj) | |
---|---|
AVA - Uživatelská dokumentace eKomunikace 2021.2 ze dne 23.06.2021
© 2011-2021 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena