Popis: Slouží pro zadání kontaktních údajů a souhlasů s jejich použitím. Vytvoří nový požadavek Samoobsluhy a zneplatní dříve přijaté
Předpoklady provedení: Uživatel je platným subjektem typu Pojištěnec
Postup:
Položka menu [Pojištěnec/Samoobsluha/Souhlas s použitím telefonního čísla a e-mailu pro komunikaci] zobrazí formulář pro vytvoření požadavku:
Z nabídky [Zastupovaná osoba] lze <vybrat> jinou osobu, kterou má uživatel právo zastupovat. Pro tvorbu požadavku se použije vybrané rodné číslo. První (výchozí) položka v seznamu "-" znamená rodné číslo uživatele samotného.
V oddílu [Zadání parametrů] je možné <vyplnit> nové požadované hodnoty parametrů služby:
V případě, že byla služba již volána dříve, načtou se naposledy vyplněné a odeslané hodnoty.
Nový požadavek se do systému uloží <stisknutím> tlačítka [Odeslat souhlas] :
Stav zpracování je možné v eKomunikaci sledovat na obrazovce Přehled o stavu řešení požadavků ze samoobsluhy (druh = "MobilMail").
Funkce samoobsluhy (Poj) | |
---|---|
Přehled o stavu řešení požadavků ze samoobsluhy | Žádost o nový průkaz pojištěnce | Souhlas s použitím telefonního čísla a e-mailu pro komunikaci | Žádost o zrušení účtu eKomunikace | Správa bankovního spojení | Správa souhlasů |
AVA - Uživatelská dokumentace eKomunikace 2021.2 ze dne 23.06.2021
© 2011-2021 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena