Popis: Slouží pro zobrazení přehledu požadavků uživatele na Samoobsluhu a stavu jejich zpracování
Předpoklady provedení: Uživatel je platným subjektem typu Pojištěnec
Postup:
Položka menu [Pojištěnec/Samoobsluha/Přehled o stavu řešení požadavků ze samoobsluhy] zobrazí seznam požadavků evidovaných pro rodné číslo uživatele:
Přehled lze řadit <kliknutím> na záhlaví vybraného sloupce vzestupně nebo sestupně. Výchozí řazení je podle data vytvoření požadavku sestupně.
V případě, že má uživatel oprávnění zastupovat jinou osobu, může vybrat ze seznamu těchto osob. Ihned po <výběru> z nabídky [Zastupovaná osoba] dojde k novému načtení seznamu s vybraným rodným číslem. První položka v seznamu "-" znamená rodné číslo uživatele samotného.
[?]na PDF dokument vyrozumění, kde je rozhodnutí zdůvodněno:
Funkce samoobsluhy (Poj) | |
---|---|
Přehled o stavu řešení požadavků ze samoobsluhy | Žádost o nový průkaz pojištěnce | Souhlas s použitím telefonního čísla a e-mailu pro komunikaci | Žádost o zrušení účtu eKomunikace | Správa bankovního spojení | Správa souhlasů |
AVA - Uživatelská dokumentace eKomunikace 2021.2 ze dne 23.06.2021
© 2011-2021 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena