Přehled o stavu řešení požadavků ze samoobsluhy (eKomunikace Pojištěnec)

Popis: Slouží pro zobrazení přehledu požadavků uživatele na Samoobsluhu a stavu jejich zpracování

Předpoklady provedení: Uživatel je platným subjektem typu Pojištěnec


Postup:

Položka menu [Pojištěnec/Samoobsluha/Přehled o stavu řešení požadavků ze samoobsluhy] zobrazí seznam požadavků evidovaných pro rodné číslo uživatele:

ekom_poj_sam_poz_01.png

Přehled lze řadit <kliknutím> na záhlaví vybraného sloupce vzestupně nebo sestupně. Výchozí řazení je podle data vytvoření požadavku sestupně.


Zastupované osoby

V případě, že má uživatel oprávnění zastupovat jinou osobu, může vybrat ze seznamu těchto osob. Ihned po <výběru> z nabídky [Zastupovaná osoba] dojde k novému načtení seznamu s vybraným rodným číslem. První položka v seznamu "-" znamená rodné číslo uživatele samotného.

ekom_poj_sam_poz_02.png

PFP

U požadavků na proplacení příspěvku z Fondu prevence (Druh = PFP) je v případě, že jim nebylo v plné výši vyhověno (Stav = Proplaceno částečně nebo Zamítnuto), k dispozici odkaz
[?]
na PDF dokument vyrozumění, kde je rozhodnutí zdůvodněno:

ekom_poj_sam_poz_03.png








AVA - Uživatelská dokumentace eKomunikace 2021.2 ze dne 23.06.2021

© 2011-2021 Atos IT Solutions and Services s.r.o., Všechna práva vyhrazena