Klub pojištěnců

1. Může se přihlásit i pojištěnec, který neodpověděl na oslovovací I. etapu? Budou mu na účet  připsány body za zdraví, které mu náleží?

Reakce klientů na oslovovací etapu není nijak časově omezená, tudíž i nyní i později  se může klient přihlásit a samozřejmě kromě bodů za členství a za věrnost mu budou automaticky načteny body za zdraví.

2. Jak zdůvodňovat nečerpání zdravotní péče klienta? Proč jsem nedostal body za zdraví?

Body „za zdraví“ dostávají pouze klienti, kteří jsou ve svém pohlaví a ve své věkové skupině nákladově podprůměrní a byli zahrnutí do určeného % oslovených.

3. Proč jsem nebyl zařazený do oslovených ze strany ZP MV ČR?

Klient nebyl osloven, neboť nesplnil vnitřní kritéria pro oslovené – nebyl ve své věkové skupině nákladově podprůměrný, neabsolvoval preventivní stomatologickou prohlídku, měl mezery v pojistných dobách.

4. Jak se mi napočítávají body? Perioda – k jakému datu?

Body za členství a věrnost se napočítávají v okamžiku, kdy se klient stane členem KP, body za zdraví též – pokud byl osloven ze strany ZP MV ČR, body za dárcovství krve a kostní dřeně v okamžiku, kdy klient na klientském oddělení předloží potvrzení o dárcovství, tak mu budou pracovníkem klientského oddělení připsány. Pokud se klient přihlásil do KP z vlastní iniciativy  - nedostal body za zdraví a v budoucnu může být zařazen do další oslovovací etapy, nebude fyzicky oslovován, pouze mu budou automaticky připsány body za zdraví, které mu náleží.

5. Je možné připsání bodů v budoucnu?

Ano.

6. Proč oslovení mají navíc body za zdraví?

Body za zdraví = bonus navíc, pro ty klienty, kteří se chovají zodpovědně ke svému zdraví – preventivní prohlídka u stomatologa, nízké náklady na zdravotní péči, mají v pořádku své pojistné doby – plní svoji ohlašovací povinnost vůči ZP MV ČR.

7. Proč, když jsem přihlášku do KP podával v lednu 2009, mám na průkazu člena KP platnost od 1. 7. 2009, měl bych mít od 1. 4. 2009?

Jelikož byly na pracovišti hromadného vstupu a výstupu přednostně zpracovávány přehledy OSVČ, mohlo se stát, že přihlášky z ledna 2009 byly zpracovávány např. 2. 4. 2009, v systému je automaticky nastaveno datum 1. dne následujícího čtvrtletí , tudíž 1. 7. 2009. Pro členy KP se nic nemění – slevy u obchodních partnerů mohou čerpat již nyní (obchodní partneři jsou informováni).

8. Co se stane pokud klient zadá špatně 3 x PIN, PUK?

Pokud zadá špatně 3 x PIN, přijde klientovi emailem oznámení na použití PUKu k odblokování, pokud zadá i špatně 3 x PUK, přijde mu emailem oznámení, aby kontaktoval správce sítě. Může se také obrátit na gestora Klubu pojištěnců jan.vacha@zpmvcr.cz, který též může odblokovat účet člena Klubu pojištěnců.

9. Jaké body jsou připisovány členům Klubu pojištěnců při jejich vstupu do Klubu pojištěnců?

10. Jaké body jsou připisovány členům Klubu pojištěnců v průběhu členství v Klubu pojištěnců?

Člen Klubu pojištěnců musí doložit potvrzení z transfúzní stanice, zda se jedná o dárce krve či krevní plazmy – datum nápočtu bodů je dán datem zaslání či předání dokladu pracovníkům ZP MV ČR. Doklad vystavený v roce 2009 musí být uplatněn maximálně do 31. 12. 2009.
 

11. Jak mohu čerpat získané klubové body?

Klubové body můžete čerpat na určené zboží a služby, které jsou zahrnuty do aktuální nabídky pro člena Klubu pojištěnců. Informace obdržíte také na: http://www.zpmvcr.cz/cz/klub-pojistencu/vyhody-v-kp.html.

12. Je stanoven termín pro možnost předložení dokladů s žádostí o úhradu?

Realizace a čerpání příspěvku na níže uvedené produkty musí proběhnout ve stejném kalendářním roce. Tzn. V případě, že zakoupíte příslušný výrok např. 1. 8. 2009, musíte žádost o úhradu spolu s příslušným dokladem doručit ZP MV ČR nejpozději do 31. 12. 2009.

13. Na jaké produkty či služby mohu využít naspořené klubové bonusy?

V roce 2009 můžete využít  získané klubové bonusy na tyto účely:

Minimální hranice čerpání je 100 klubových bodů. V roce 2009 je 1 klubový bod roven 0,50 Kč.

14. Jaký je správný postup při čerpání klubových bodů?

Klubové body můžete čerpat na určené zboží a služby, které budou zahrnuty do nabídky pro člena Klubu pojištěnců. Na pracoviště ZP MV ČR doručíte žádost o výplatu naspořených bodů vyjádřených v Kč s originály dokladů, které budou potvrzovat nákup zboží či služby. Po ověření žádosti pracovníky ZP MV ČR dojde na osobním účtu klienta k odpisu příslušného množství bonusů a úhrada bude poukázána na bankovní účet klienta, výše úhrady v Kč bude vyjádřena počtem bodů za určitou položku násobenou hodnotou jednoho bodu. Můžeme uvést příklad, kdy klient uhradí rehabilitační cvičení ve výši 150 Kč. Na pracoviště ZP MV ČR doručíte žádost o úhradu spolu s příslušnými doklady.

15. Jakým způsobem je provedena úhrada finančních prostředků?

Členovi klubu pojištěnců je provedena vždy pouze úhrada bezhotovostním způsobem na bankovní účet. Minimální počet bodů pro vykonání transakce je 100, v roce 2009 tedy 50 Kč. Hodnota jednoho klubového bodu je stanovena k datu výplaty v roce 2009 na 0,50 Kč.

16. Mohou být měněny podmínky pro čerpání v rámci Klubu pojištěnců?

Podmínky pro přidělování bodů mohou být ze strany ZP MV ČR modifikovány. Aktualizace získávání bodů bude vždy neprodleně zveřejněna na www.zpmvcr.cz v sekci Klub pojištěnců.