Klub pojištěnců

1. Může se přihlásit i pojištěnec, který neodpověděl na oslovovací I. etapu? Budou mu na účet  připsány body za zdraví, které mu náleží?

Reakce klientů na oslovovací etapu není nijak časově omezená, tudíž i nyní i později  se může klient přihlásit a samozřejmě kromě bodů za členství a za věrnost mu budou automaticky načteny body za zdraví.

2. Jak zdůvodňovat nečerpání zdravotní péče klienta? Proč jsem nedostal body za zdraví?

Zdravotní pojišťovna změnila strategii v komunikaci a s poskytováním výhod pro klubisty, proto bylo odstoupeno od principu přidělování bodů.

3. Proč jsem nebyl zařazený do oslovených ze strany ZP MV ČR?

Klient nebyl osloven, neboť nesplnil vnitřní kritéria pro oslovené – nebyl ve své věkové skupině nákladově podprůměrný, neabsolvoval preventivní stomatologickou prohlídku, měl mezery v pojistných dobách.

4. Proč, když jsem přihlášku do KP podával v lednu 2009, mám na průkazu člena KP platnost od 1. 7. 2009, měl bych mít od 1. 4. 2009?

Jelikož byly na pracovišti hromadného vstupu a výstupu přednostně zpracovávány přehledy OSVČ, mohlo se stát, že přihlášky z ledna 2009 byly zpracovávány např. 2. 4. 2009, v systému je automaticky nastaveno datum 1. dne následujícího čtvrtletí , tudíž 1. 7. 2009. Pro členy KP se nic nemění – slevy u obchodních partnerů mohou čerpat již nyní (obchodní partneři jsou informováni).

5. Co se stane pokud klient zadá špatně 3 x PIN, PUK?

Pokud zadá špatně 3 x PIN, přijde klientovi emailem oznámení na použití PUKu k odblokování, pokud zadá i špatně 3 x PUK, přijde mu emailem oznámení, aby kontaktoval správce sítě. V tomto případě je třeba zavolat na Infolinku, tel. č. 844 121 121, případně zaslat oznámení na e-mail info@zpmvcr.cz s žádostí o odblokování přístupových kódů.

6. Jak mohu čerpat získané klubové body?

Klubové body můžete čerpat na určené zboží a služby, které jsou zahrnuty do aktuální nabídky pro člena Klubu pojištěnců. Informace obdržíte také na: http://www.zpmvcr.cz/cz/pojistenci-a-verejnost/klub-pojistencu/vyhody-v-kp.html.

7. Je stanoven termín pro možnost předložení dokladů s žádostí o úhradu?

Realizace a čerpání příspěvku na níže uvedené produkty musí proběhnout ve stejném kalendářním roce do dvou měsíců. Tzn. V případě, že zakoupíte příslušný výrok např. 1. 8. 2011, musíte žádost o úhradu spolu s příslušným dokladem doručit ZP MV ČR nejpozději do 31. 10. 2011.

8. Na jaké produkty či služby mohu využít naspořené klubové bonusy?

Aktuální přehled je zveřejněn na www.zpmvcr.cz v sekci Klub pojištěnců.

9. Jakým způsobem je provedena úhrada finančních prostředků?

Členovi klubu pojištěnců je provedena vždy pouze úhrada bezhotovostním způsobem na bankovní účet. Minimální počet bodů pro vykonání transakce je 100, v roce 2009 tedy 50 Kč. Hodnota jednoho klubového bodu je stanovena k datu výplaty v roce 2009 na 0,50 Kč.

10. Mohou být měněny podmínky pro čerpání v rámci Klubu pojištěnců?

Podmínky pro přidělování bodů mohou být ze strany ZP MV ČR modifikovány. Aktualizace získávání bodů bude vždy neprodleně zveřejněna na www.zpmvcr.cz v sekci Klub pojištěnců.